torsdag 6 januari 2011

skidåkning

Var ju och köpte mig nya skidor och stavar och hela köret igår så idag var jag sugen på att prova dom =) Var riktigt roligt att åka faktiskt. Var länge sen sist så nu känns det i kroppen. Lär nog vara ganska öm imorn. Får se när jag får tid att åka nästa gång. Hoppas då på lite mer fäste och kanske ett hårdare spår. Idag var det säkert 5cm nysnö i spåret. Annars idag fick vi besök av Gabriellas kusin och hennes sambo som tyckte om det mesta av våran lägenhet och det är alltid roligt att få höra =)

Imorn blir det ytterligare en garagedag. Hoppas på att få klar bakbromsarna. Dock har jag inte nya grejer men några uppsättningar med fräscha gamla saker så jag hoppas att det blir bra. Tycker själv att bromsar är jobbiga att hålla på med. Oftast när man tar lös en sak så går den sönder och det slutar att man måste byta mer och mer. Det enda jag saknar som kan ställa till det är väl egentligen bromsslangar. Hoppas att det inte ska ställa till det för mig så jag kan göra klart och avsluta bak. Visst ser bromsarna som satt där fräscha ut? =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar