måndag 17 januari 2011

pluggis?

Fick ett samtal idag när jag var i garaget. Jag hade blivit intagen till matematik b-kursen som går måndagskvällar och första start var ikväll. Blev ju ganska tvärt och stressigt att ställa in sig för det. Nåja nu gick det ganska bra. Trodde dock inte det skulle bli en sådan rivstart på kursen så var inte så förberedd men det gick ju ganska bra ändå faktiskt.
I garaget blev det idag inte så jättemycket gjort. Skrapade dom rinningar som jag tänkte fixa till och våtslipade så mycket jag vågade. På vissa ställen blev det skitbra resultat medans det blev lite sämre på andra. Nu får det resultatet duga eftersom jag inte riktigt är så noga utan hellre vill få ut bilen i trafik. Hann även med att provpolera några av ställena jag våtslipade och det blev ganska bra. Lite vax efteråt så blir det där tillräckligt bra för mig =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar