måndag 27 december 2010

ny vecka

Nu är julen över för i år och en ny vecka har börjat. Jag tycker att det har varit en riktigt trevlig helg som faktiskt har känts som en helg också. Gabriella har fått rycka in och jobba och hon ska väl jobba hela veckan så det var ju ganska bra. Dock tror jag hon tyckte det var lite jobbigt för hon hade hunnit planera en hel del saker.
Och för mig blev det även inställda planer. Får skjuta upp sciroccomeket någon dag eftersom Gabby var så sugen på en kattunge. Blev en söt liten katthona. Så nu är sitter jag här och försöker hålla koll på dom så det inte blir något slagsmål.

Just ja. Det har ju varit julafton och jag vet inte om det bara är jag men tycker att det blir mer och mer julklappar för varje år. Jag blev iaf jättenöjd över alla sakerna jag fick och hoppas att mina saker som jag gav bort blev lyckade =) Några av sakerna jag fick var; extern hårddisk, tidningsprenumeration, presentkort, parfymer, cd-skivor och massa andra saker =) Dessutom har jag hunnit vara på mellandagsrean och lyckats få tag på en skrivare som jag har varit sugen på att köpa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar