torsdag 8 april 2010

fisk på menyn

Idag var jag och Gabriella upp till hennes farmor och farfar och hälsade på. Blev lite fika och så. Trevligt =) När gabbys farfar kommit från affären hade han med sig nypimplad sik. Vi fick ta en av firrarna och det blev självklart färsk sik till middag. Första gången jag gör upp fisk var ju lite spännande men till slut så gick det bra. Dock blev den inte så bra i ugnen men kommer säkert fler gånger och då blir det nog bättre.

Blev ytterligare en runda in till stan idag igen. Råkade bläddra genom reklamblad när vi var på besök och hittade ett par billiga skor och det behövde jag så var lika bra att åka in o handla dom. Passade även på att köpa en ny telefon. Min W205 som jag hade ett kort tag var bara skräp. Blev istället en superbillig Samsung och den verkar vettig än så länge =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar