onsdag 2 februari 2011

veckan går fort som vanligt

På väg till morfar så var det någon som hade placerat ut levande farthinder här och där. Inte särskilt smarta djur det där.

Annars så har jag följt med brorsan och kollat på en bil och några timmar blev det att hämta den. Det såg ut så här och ett tag visste vi inte riktigt vilken av dom som skulle bli bogserade. Golfettan hade stått stilla hela vintern och fick snabbt vinterdäcken pålagda och startade snällt när ett nytt batteri var monterat.

Idag har det varit en garagedag och har väl mest hjälpt brorsan. Hann bara kolla lite på sciroccon och dess bränslepump. Får kolla över den en annan gång och kanske kolla upp om jag kan hitta någon likvärdig ny variant.

Ikväll blev det en sväng förbi Nisses och där köpte jag och Gabriella varsin semla. Värt varenda krona måste jag säga =) Mmmm =)

1 kommentar:

  1. Åh! Nisses konditori... Gjorde arraksbollar idag och dom blev inte i närheten lika goda som deras... Som sagt. Dom godaste arraksbollar jag ätit är på "Nisses"...
    Inga dumma bilar dom där Ww:arna!

    SvaraRadera