lördag 26 februari 2011

lördag

Sitter här i soffan och slöar. Gabriella ligger här bredvid och småsnarkar. Ska nog väcka henne snart och kanske kolla på nåt avsnitt av förra säsongens solsidan. En riktigt rolig serie ju =)

Idag har jag hunnit med lite skidåkning och lite matematik. Vi har även hunnit med att kolla på en innebandymatch och jag släpade med mig kameran men hann ta ett kort innan batterilampan började blinka. Borde kanske ha kollat upp det innan. Imorn vet jag inte riktigt vad som händer. Säkert är det något =)

1 kommentar:

  1. Du är ihärdig med skidåkandet! Jag gav ju upp efter första gången...

    Kan man ha för många stringhyllor? ;-)
    Var och hämtade en golvstående stringhylla i går. Hade annonserat i tidningen och en äldre herre ringde och ville sälja. Betalade fem hundra spänn vilket måste vara ett fynd!

    Håller med i varenda ord om att vara a-lös. Är grymt less...
    För att inte tala om ekonomin som inte mår så bra. Och snart är det vår och sommarbilen ska fram. Får se om det finns ekonomiskt utrymme för det.
    Söker jobb och åker förbi något företag ibland. Men känner samtidigt att man kan ju inte åka till samma företag varje vecka och tjata. Risk man blir portad då...
    Inser att det är så jäkla mycket kontakter, tur och slump inblandad om man ska hitta sej ett vettigt jobb.
    Tycker ändå det finns mer jobb att söka än för ett år sedan. Är väl "risk" man får sommarjobba på samma företag som förra året. Är givetvis bättre än att vara a-lös men känns inte så långsiktigt med sommarjobb...

    SvaraRadera