söndag 6 februari 2011

helgen

Snart har helgen gått. Eller det är väl hela söndagen kvar men den är ju som den brukar vara. I fredags blev det lite garagemek och fick bytt bränslepump på sciroccon. Det hjälpte inte felen som jag trodde men den blev tystare och nu är den ju bytt så nu är det bara att fortsätta med felsökningen. Har ju som tur en reservmotor som jag hoppas ska kunna hjälpa mig med delar om det skulle behövas.

Igår blev det två varv runt elljusspåret och har nog aldrig varit så trött och sliten efteråt. Riktigt tungt var det. Hyfsat fäste första varvet men andra varvet orkade jag inte med och det blev långsammare och halkigare. Idag blir det en sväng till Håknäs och äta middag.

Och snart är det dags för Kalldrage. Har fortfarande inte bestämt mig om jag ska försöka tvätta upp volvon och polera upp den. Tanken är iaf att försöka få in den i nåt garage och få den avtinad innan lördagen. Ser ju roligare ut med en avtinad bil än en som är alldeles isig iaf. Får se vad som händer till veckan =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar