tisdag 23 mars 2010

to be continued

Fortsättningen följer med amazonen. Så här såg det ut imorse när jag började iaf. Här öppnade jag faktiskt upp garagedörrarna för att få känna på solstrålarna lite.



Sen blev det kväll och då ser Amazonen ut så här. Dags att göra rent i motorrummet och piffa upp det. Det som är kvar i övrigt är väl framskärmarna, fronten och huven. Ska nog plocka ner framvagnen för att tvätta av och lägga på lite färg.









Ja och så motorutrymmet förstås, och så det och så det.. Så kan man nog fortsätta länge =) Och apropå solväggen så hinns inte sånt med. Måste ju ta tillvara på all tid när jag är här.


När jag passade på att öppna garagedörrarna för lite solljus så smet jag ut för att se om jag kunde lyckas få någon spännande bild ute i det fria. Ingen av dom jag tog som fastnade på minneskortet blev riktigt lyckade tycker jag men tycker att jag lyckades klippa till den här bilden någorlunda för att få den lite intressant. Dock känns det inte som den där perfekta känslan infinner sig.

1 kommentar:

  1. Verkar som du har fixat sysselsättningen ett tag framöver. Bra jobbat! Du verkar ha ett bra ställe att meka på.
    Angående bilden du beskar så blev det ju rätt bra. Märkligt hur man nästan alltid måste fota broar när man går förbi dom...

    Har dessa två som canvas-väggförstoringar (50x70)

    http://galleri.domherre.se/#12.17

    http://galleri.domherre.se/#3.9

    SvaraRadera