måndag 6 september 2010

promenad

Jag och Gabriella tog en promenad idag. Var ju så otroligt härligt väder så kändes väldigt dumt att bara sitta inne. Tog med mig kameran och fick faktiskt några härliga bilder. Slänger upp 3 bilder här på bloggen. Den första tycker jag var riktigt läcker. Fullt med såna där betongklumpar i gamla hamnen och en av dom hade blivit utsmyckad. Rolig gubbe det där ju =)

Var dock tvungen att rotera bilden något för jag hade bommat att få horisonten rak.


Nästa bild hade nog kunnat bli riktigt läcker om jag hade lagt lite tid på att försöka få till det där motljuset lite bättre. Nu blev det alldeles för starkt motljus som förstörde känslan i bilden som jag tänkte mig. Hade kunnat bli en magisk grind/dörr till det okända men blev bara en massa motljus.

Sista bilden visar väl mest bara vilket härligt väder det var. Solen sken och det var nästan helt vindstilla. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar