lördag 4 september 2010

mera jojkande

Ikväll fick jag följa med Patrick än en gång. Denna gång blev det lite mera seriöst jojkande och bitvis ganska härliga sånger. Även fast man inte förstår särskilt mycket. Tycker dock det mesta låter ganska klagande och deppigt men vissa av dom var riktigt glädjande och trevliga =) Nu när jag bläddrar genom mina bilder från kvällen så upptäcker jag dels att det inte är så roligt med en mick mitt framför ansiktet och att man inte alltid ser så rolig ut när man jojkar.

Den här killen var ganska rolig att lyssna på tyckte jag och han hade ett härligt ljud på trumman som han även jojkade med =)


Här är en bild på Sofia Jannok som hade en härlig röst faktiskt.


Undrar vad som ska hända imorn. Känns som veckan har sprungit iväg. Har varit mycket att göra så ska nog bli skönt med en ganska lugn lördag. På söndag verkar det bli en malåresa. Inte helt säkert än men det kan nog bli roligt att åka dit =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar