fredag 26 november 2010

snö och vind


Igår tror jag det var som jag var ut till hamnen och kollade. Var bara tvungen att åka ut och kolla och känna på vindarna. Blev mest att hålla sig i bilen. Prövade att gå ut och fota men det var inte lönt med lång slutartid och samtidigt vindar som gjorde att man inte alls kunde stå stilla.

Och nu idag har det ju bara fortsatt att blåsa och vräker ner en massa snö samtidigt. Tur att det är lätt snö iaf =)


Här är en till bild på min kvällsfotorunda. Från mörkret mot ljuset eller vad man skulle kunna döpa den till.

Gabriella har gjort jul här i lägenheten nu också. Blev riktigt fint och hemtrevligt. Men känner att det inte är lönt att lägga upp bilder på det för dom jag tog har hon redan hunnit sno av mig så :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar