tisdag 23 november 2010

dags för vinterbil?

Oj oj.. Usch vad roligt det är att leka nu när snön har kommit. Det kommer man nog aldrig att växa ifrån. Undrar dock om jag verkligen ska leka så mycket med 140an eller om jag skulle satsa på en "ny" vinterbil. Men känns inte som att det blir en ny vinterbil utan att göra sig av med någon av dom nuvarande. Dock lockar det oerhört mycket att få tag på en lämplig 360 som jag har lyckats hitta dom föregående vintrarna. Dom växer ju dock inte på träd men det verkar finnas några lämpliga objekt på blocket faktiskt =)

Tror dock att jag ska försöka hålla fingrarna i styr ifrån att köpa på mig någon fler bil och istället busa lite lugnt med 140an när suget blir för stort. Och kanske istället för att lägga ner mekartimmar på en busbil så kan jag försöka få färdigt busbilen som står i garaget och väntar på att bli klar för lack. Sciroccon måste ju få komma ut på vägen igen efter ca 16-17års vila..

1 kommentar:

  1. Missade din kommentar om "Johanna". Hette Andersson (numera Ingvarsson) i efternamn och tror hennes bror heter Anders.
    Ska ut och sladda lite med amman nu ;-)

    SvaraRadera