onsdag 5 maj 2010

redigering

Idag har det hänt en massa fast ändå känns det inte så. Steg upp och åkte in till arbetsförmedlingen. Fick ett papper av handläggaren och åkte direkt till BW Fritid för att få det påskrivit och klart och åkte sen tillbaks till arbetsförmedlingen. Så som det verkar börjar på praktik på måndag. Får se hur det kommer gå med Amazonen. Just nu känns det ganska segt med motivation. Sen åkte jag och Gabriella hem och jag for hem till mig och hon till tandläkaren så jag vek tvätt innan vi gick upp till hennes farmor o farfar. Efter middagen blev det gym, en simtur och sen gick jag iväg på en promenad. Tog med mig kameran men har inte hunnit kika på bilderna. Kanske lägger upp nån av dom imorgon om det blev någon vettig. Idag blir det en bild som jag mixtrade med igårkväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar