lördag 16 juli 2011

Sommar och sol

Så underbart med sommar. Tänk om det skulle kunna vara lite längre sommar av året och lite mindre mörkt och kallt. Hade varit härligt. Veckorna har iaf sprungit iväg och har försökt att njuta så mycket som det bara har gått av värmen som har varit.

Har då hunnit med många saker och det känns bra. Här är en bild på när jag och Gabriella är på väg till Motormuseet i Vännäs. Sol i Holmsund men halvvägs dit så blir himlen svart och regnet vräker ner.


Har blivit några mil på cykeln och ska väl bli några till i sommar. Vi har långt ifrån hunnit klart med cykelorienteringen och så ska jag väl hinna med någon kvällstur till stan också. Riktigt skönt att cykla en sväng när det är varmt.

Och både wheels och några gammliaträffar har hunnit avverkas. Roligt med gamla bilar och speciellt nu när jag tycker att Amazonen funkar så bra. Igår bytte jag grenrörspackning och kapade lös grenröret för att få dit ett helt utan spricka och så borrde jag lös en trasig pinnbult så fick även ta lös toppen och sota ur den. Rejält med sot men under det så var allt fräscht. När jag var i Piteå förra veckan åkte jag förbi Badhusparken och kikade på lite gamla bilar där. Roligt att få se några andra bilar.

Det var nog allt för nu =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar