torsdag 19 maj 2011

Nästa på tur

Lyckades tidigare i veckan boka en besiktningstid imorn för pvn =) Bara hoppas att den går genom utan alltför stora krångel. Ska iaf ta mig an och försöka göra en liten fulfix på avgasröret tills jag får hem ett nytt..

Blev ju inbjuden till Burträsk på en träff så får se om jag tar och prövar Amazonen på en långtur. Är lite sugen =)

På tisdag blir det en sväng förbi Piteå för att gå en kurs i säkerhet på väg. Bra att kunna få milersättning från Arbetsförmedlingen iaf.

1 kommentar:

  1. Hoppas du fick igenom PV:n... Och låter intressant med amazonen och dess nya motor!
    Lät även intressant med träffes i Burträsk måste jag säga. Synd bara att det inte verkar ska vara något lysande väder. Får se om jag åker dit. Tar ett beslut imorgon...

    SvaraRadera